اس ام اس دل شكسته
نوشته شده توسط : توحید

 

تو آنجا... من اينجا... نيمکتهاي دنيا را بد چيده اند...

 

 


 

 

 

 


شب که مي شود
نبودن هايت را زير بالشم مي گذارم
و شجاعت خود را زير سوال مي برم ...
دوام مي آورم تا فردا ؟؟؟

 

 


 

 

 

 


تقويم من پر از ديروز و فرداست
افسوس که امروزي ندارم!

 

 


 

 

 

 


امشب به ياد تک تک شبها دلم گرفت!
در اضطراب کهنه ي غمها دلم گرفت!
انگار بغض تازه اي از نو شکسته شد!
در التهاب خيس ورق ها دلم گرفت!

 

 


 

 

 

 


اينقدر خودم و براش کوچيک کردم که فکر نکنه ازش بزرگترم!
افسوس که منو به خاطر کوچيکيم تنها گذاشت!

 

 


 

 

 

 


يك روز عشقت را دزديدم
و براي اينكه جاي مطمئني داشته باشد
آن را در قلبم پنهان كردم .
غافل از اينكه روزي براي پس گرفتن آن
قلبم را خواهي شكست.

 

 


 

 

 

 


عشق آخر تيشه زد بر ريشه ام
تيشه زد بر ريشه ي انديشه ام
عشق اگر اينست مرتد مي شوم
خوب اگر اينست من بد مي شوم 

 

 


 

 

 

 


هيچ کس نميتونه به دلش ياد بده که نشکنه ، ولي من حداقل ميتونم بهش ياد بدم که وقتي شکست با لبه هاي تيزش دست اوني که شکسته رو نبره ...

 

 


 

 

 

 


تو كسي كه خنده اش طعم زمستان ميدهد
من ، همان كه ابتدايش بوي پايان ميدهد
خوب ميدانم كه يك شب ، يك شب بي انتها
عشق روي دستهاي بي كسم جان ميدهد

 

 


 

 

 

 


هميشه حرف از رفتن هاست، کاش کسي با آمدنش غافلگيرمان کند...

 

 


 

 

 

 


عشق رازي است مقدس. براي کساني که عاشقند،عشق براي هميشه بي کلام مي ماند؛اما براي کساني که عشق نمي ورزند،عشق شوخيِ بي رحمانه اي بيش نيست

 

 


 

 

 

 


روزگار اما وفا با ما نداشت
طاقت خوشبختي ما را نداشت
پيش پاي عشق ما سنگي گذاشت
بي گمان از مرگ ما پروا نداشت




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دل شكسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: